Monday 16 June 2014

PokerStars VIP Club: Live Λισσαβώνα

Γεια σας!

Όπως μάλλον θα έχετε ακούσει μέχρι τώρα, νωρίτερα αυτό το μήνα η PokerStars VIP Club: Live οργάνωσε ένα πάρτι στη Λισσαβώνα. Αν δεν πήγατε, ας είμαστε ειλικρινείς. Χάσατε. Και ο καλύτερος τρόπος για να διορθώσουμε όσο γίνεται αυτό το γεγονός, είναι να σας δώσω μια ιδέα για το τι έγινε. Αντί λοιπόν ν'αρχίσω να μιλάω ασταμάτητα για το πόσο ωραίο ήταν το πάρτι, θα βασίσω αυτό το post σε φωτογραφίες για να δείτε και μόνοι σας.

Θα ξεκινήσω λέγοντας πως ήμουν πολύ ενθουσιασμένη γι'αυτό το πάρτι! Το πρώτο θετικό ήταν ότι δεν χρειαζόταν να πάρω αεροπλάνο για να πάω... Ήταν μόλις μια διαδρομή με το ταξί μακριά! Διοργανώθηκε στο Portas do Sol ("Οι πόρτες του ήλιου"), το οποίο έχει μια ιδανική τοποθεσία στην καρδιά της Λισσαβώνας. Η θέα από κει πάνω είναι φοβερή.


Στην είσοδο ήταν στρωμένο κόκκινο χαλί και ήταν σίγουρα η καλύτερη υποδοχή που έχω δει ποτέ! Δύο κοπέλες ντυμένες με στολές που είχαν θέμα το πόκερ υποδέχονταν τους καλεσμένους και τους έδιναν και τους φορούσαν το βραχιολάκι τους.



Προχωρώντας λίγο παρακάτω, έβλεπες ότι αυτό που νόμιζες πως ήταν απλά ένα κόκκινο χαλί κατέληγε... σε άνθρωπο! Δεν ξέρω ποιος το σκέφτηκε αυτό, αλλά σίγουρα έδειχνε ωραίο!

Συγγνώμη που σας πάτησα το φόρεμα δεσποινίς!

Αυτό ήταν σίγουρα το πιο κλασσάτο πάρτι στο οποίο έχω παρευρεθεί. Σερβιτόροι ντυμένοι με κοστούμια πηγαινοερχόντουσαν προσφέροντας σαμπάνια και καναπεδάκια στους καλεσμένους. Είπε κανείς δίαιτα; Ήταν δύσκολο ν'αντισταθείς σ'αυτά τα μικρά σνακ που έδειχναν (και ήταν) πεντανόστιμα!


Δεν είστε ο τύπος της σαμπάνιας; Μην ανησυχείτε, υπάρχει και το ανοιχτό μπαρ!

Υπήρχαν διάφοροι διασκεδαστές στο πάρτι. Αυτός που μου άρεσε περισσότερο ήταν ένας ταχυδακτυλουργός που "διεισδούσε" σε γκρουπάκια καλεσμένων και έκανε διάφορα τρικ. Μέχρι και σήμερα με προβληματίζει το γεγονός ότι έβαλε ένα μπαλάκι από σφουγγάρι στην παλάμη μου, μου είπε να κλείσω το χέρι μου και όταν το άνοιξα υπήρχαν δύο μπαλάκια αντί για ένα...


Αλλά όπως σας είπα υπήρχαν κι άλλοι διασκεδαστές στο πάρτι οπότε ας μην ξεχνάμε το σόου με τη φωτιά, το ασυνήθιστο ποδήλατο και την κοπέλα με την καμπαρντίνα... Όπου κι αν γυρνούσες να κοιτάξεις, κάτι γινόταν σ'αυτό το πάρτι!

Φτύνοντας φωτιά. Κυριολεκτικά.


Ρίξτε μια ματιά!

Η κοπέλα απλά μοίραζε γυαλιά! Γιατί, εσείς τι νομίζατε ότι έκανε δηλαδή;!;

Και φυσικά η PokerStars δε θα μας άφηνε να τη βγάλουμε απλά με μερικά σνακ... Αργότερα υπήρχε και ένα μεγάλο μπουφέ που περίμενε τους καλεσμένους να του επιτεθούν!

Πεινάει κανείς;

Αφού φάγαμε απολαμβάνοντας συζητήσεις με άλλους παίκτες πόκερ, είχε έρθει η ώρα για το γλέντι! Το πορτογαλικό συγκρότημα "Da Chick" είχε καταφτάσει για μια live εμφάνιση. Ενώ ακούγαμε μουσική, πρόσεξα ότι μέσα στο πλήθος βρισκόταν και ο καθηγητής μου από το break dance. Τι μικρός που είναι ο κόσμος! Μόλις τελείωσαν οι "Da Chick" ένας θαρραλέος παίκτης πόκερ προκάλεσε τα μέλη του συγκροτήματος σε μια χορευτική μονομαχία.

Οι "Da Chick" επί σκηνής

Χορευτική μονομαχία

Αυτό ήταν αρκετό για να μεταφέρει και σε άλλους παρευρισκόμενους την όρεξη για χορό και σύντομα διάφοροι χορευτές break dance ανέβηκαν στην πίστα και εντυπωσίασαν τον κόσμο με την επίδειξη των ικανοτήτων τους!

Εσείς μπορείτε να χορέψετε έτσι; Εγώ πάντως όχι!

Ο καθηγητής μου ο Speedy δείχνει πως πήρε το ψευδώνυμό του. Κρίμα που δεν το έχω και σε βίντεο.

Αλλά ακόμα και μετά απ'όλα αυτά, το καλύτερο μέρος της βραδιάς ήταν σίγουρα το ότι γνώρισα άλλους παίκτες πόκερ. Αυτή τη φορά γνώρισα και μερικούς από τους αντιπάλους μου, κάτι το οποίο ήταν φοβερό! Τους θεωρώ κατά κάποιο τρόπο συναδέλφους μου και είναι πολύ ωραίο να βλέπεις το πρόσωπο που κρύβεται πίσω από κάθε ψευδώνυμο. Γνώρισα επίσης και πολλά άτομα που δεν τα ήξερα καθόλου και μου άρεσε που άκουσα τις ιστορίες τους, πως ξεκίνησαν να παίζουν πόκερ και τι παίζουν ακριβώς. Είναι ωραίο το να έχεις την ευκαιρία να συναναστραφείς με παίκτες πόκερ, δεν είναι κάτι που μπορείς να το κάνεις κάθε μέρα!

Σε περίπτωση που δε σας έφτασε, ορίστε μερικές ακόμα φωτογραφίες από τη βραδιά:









Το έχω πει στο παρελθόν και θα το ξαναπώ τώρα: τα πάρτι του VIP Club: Live είναι φοβερά! Αν δεν έχετε πάει σε κανένα ακόμα, τότε να προσπαθήσετε να πάτε την επόμενη φορά που θα έρθει κάποιο κοντά σας! Αξίζει τον κόπο!

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Blockquote

Unordered List