Thursday 4 September 2014

Ανακεφαλαίωση Αυγούστου

Γεια σας γεια σας!

Ουάου, το πιστεύετε ότι η τελευταία φορά που έγραψα στο μπλογκ ήταν πριν από ακριβώς δύο μήνες; Πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός! Πάμε λοιπόν να σας πω τι έκανα τώρα τελευταία...

Ο Ιούλιος ήταν ο μήνας των διακοπών! Ο Αντρέ κι εγώ περάσαμε 3 εβδομάδες στην Ελλάδα που είναι η μεγαλύτερη περίοδος που έχω μείνει εκεί από τότε που μετακόμισα στην Πορτογαλία πριν τέσσερα χρόνια. Ήταν ωραία γιατί είχα άφθονο χρόνο να τους δω όλους, οπότε μπόρεσα να έχω ένα χαλαρό πρόγραμμα αντί να τρέχω σαν τρελή όπως κάνω συνήθως. Ήμασταν καλεσμένοι σε δύο γάμους και είχα ενθουσιαστεί πολύ γιατί πέραν του ότι χαιρόμουν για τους φίλους μου που παντρεύονταν, ήθελα να δει ο Αντρέ πως είναι οι ελληνικοί γάμοι. Κάποια πράγματα φαντάζομαι είναι όπως τα παρουσιάζουν στις ταινίες, κάποια άλλα όμως όχι (δε σπάμε πιάτα για παράδειγμα!).

Είχαμε προγραμματίσει επίσης ένα ταξιδάκι μιας εβδομάδας στη Ζάκυνθο. Η Ζάκυνθος είναι ένα πολύ ωραίο νησί, με καλό παραδοσιακό φαγητό και εξαιρετικές παραλίες αλλά ο λόγος για τον οποίο θα μείνει πάντα χαραγμένο στη μνήμη μου είναι επειδή... Εκεί μου έκανε πρόταση γάμου ο Αντρέ!

Αρραβωνιαστήκαμε!

Με ξάφνιασε και για να πω την αλήθεια μου πήρε κανα δυο μερούλες μέχρι να το χωνέψω αλλά είναι πλέον επίσημο: ο Αντρέ κι εγώ αρραβωνιαστήκαμε! Είμαι χαρούμενη περισσότερο απ'όσο μπορώ να περιγράψω με λόγια και θα μπορούσα να μιλάω ασταμάτητα γι'αυτό το θέμα, αλλά επειδή αυτό είναι ένα μπλογκ με θέμα το πόκερ θα σταματήσω εδώ! :Ρ

Κάποια στιγμή έφτασε και το τέλος των διακοπών. Πίσω στη Λισσαβώνα συνειδητοποίησα ότι είχα υποτιμήσει το πόσο χρόνο θα μου έπαιρνε να ξαναμπώ σε ρυθμούς δουλειάς. Μετά από ένα σημαντικό διάστημα μακριά από τα τραπέζια του πόκερ ήμουν αρκετά σκουριασμένη. Κανονικά θ'αφιέρωνα 100% στο διάβασμα, αλλά ταυτόχρονα έπρεπε να μαζέψω μερικά VPPs γιατί είχα αρχίσει να μένω πίσω.

Είχα αναφέρει νωρίτερα μέσα στη χρονιά ότι δεν ήμουν σίγουρη αν ήθελα να πάω για 300 χιλιάδες ή 400 χιλιάδες πόντους φέτος. Παρόλο που νομίζω πως τώρα είναι πολύ αργά για τις 400 χιλιάδες, σίγουρα δεν θέλω να κάνω λιγότερο από 300 χιλιάδες. Επομένως προσπάθησα να κρατήσω τις ισορροπίες μεταξύ του διαβάσματος και του παιξίματος έτσι ώστε να βγάλω όσο το δυνατόν περισσότερη δουλειά πριν από την προγραμματισμένη επίσκεψη των γονιών μου στην Πορτογαλία στα μέσα Αυγούστου.

Κάπου εκεί έκανα μια μικρή παύση, αλλά με το που έφυγαν ξανάπεσα με τα μούτρα στη δουλειά. Δυστυχώς, τα πράγματα δεν πήγαν και πολύ καλά στα τραπέζια. Ορίστε η γραφική παράσταση του Αυγούστου:


Έχασα -$5.272 μετά από σχεδόν 9 χιλιάδες παιχνίδια. Οπότε ναι, είμαι και πάλι σε downswing. Το χειρότερο είναι ότι αυτή τη φορά αφιέρωσα αρκετό χρόνο στο διάβασμα σε όλη τη διάρκεια του μήνα. Ένιωθα ότι το παίξιμό μου βελτιώθηκε αρκετά, ειδικά προς το τέλος Αυγούστου και τα αποτελέσματα μου φαίνονται λίγο άδικα αλλά τι να κάνουμε, αυτά έχουν οι διακυμάνσεις.

Από τα χρήματα που έχασα ένα σημαντικό ποσό (γύρω στα χίλια δολάρια) ήταν από τα ΜΤΤs. Έπαιξα καμιά δωδεκαριά MTTs τον περασμένο μήνα, όλα επειδή ξέχασα να ξεγραφτώ από το τουρνουά πριν ξεκινήσει. Αυτά παθαίνεις όταν είσαι έστω και λίγο απρόσεκτος όταν παίζεις τα hyper-turbo satellites. Το ξέρω ότι είναι ένα ρίσκο που αποτελεί κομμάτι του είδους των παιχνιδιών που έχω επιλέξει και μερικές φορές παίζω τα MTTs από επιλογή αλλά αυτή τη φορά δεν ήταν έτσι. Το να κάνεις ένα λάθος των χιλίων δολαρίων είναι ακριβό, αν όμως το κάνεις όταν βρίσκεσαι σε downswing τότε πονάει λίγο παραπάνω. Δυστυχώς δεν πήρα κάποιο χρηματικό έπαθλο σε κάποιο απ'αυτά τα τουρνουά. Κάθε φορά που σκέφτομαι τα ΜΤΤs λέω ότι πρέπει να κάτσω να τα μελετήσω, αλλά ποτέ δεν το κάνω γιατί κάθε φορά που έχω χρόνο για διάβασμα νιώθω ότι τα hypers πρέπει να είναι προτεραιότητα.

Μιας και ανέφερα τα MTTs, να σας πω ότι τελευταία παίζω το Women's Sunday (αυτό το παίζω επίτηδες, χαχα). Αν με ακολουθείτε στο twitter τότε θα το έχετε ήδη πάρει χαμπάρι γιατί ανεβάζω όλα τα σημαντικά χέρια μέσω του Boom! replayer. Την περασμένη Κυριακή μπήκα για πρώτη φορά στα χρηματικά έπαθλα! Είχα αρχίσει να πιστεύω ότι αυτό το τουρνουά, παρόλο που μ'αρέσει πολύ να το παίζω, ήταν για μένα λίγο... γκαντέμικο. Έχω μπει στα χρηματικά έπαθλα σε πολλά τουρνουά ένα εκ των οποίων και το Sunday Million αλλά για κάποιο λόγο δε μπορούσα με τίποτα να το καταφέρω στο Women's Sunday. Συχνά έφτανα κοντά στα βραβεία αλλά έχανα λίγο πριν. Ίσως να έχει να κάνει με το ότι κυκλοφορώ με ένα bounty στο κεφάλι μου, δεν ξέρω! Όπως καταλαβαίνετε χάρηκα πολύ όταν αποκλείστηκα στην 28η θέση την περασμένη βδομάδα. Πήρα καμιά εκατοστή δολάρια που δεν είναι και κανα έπαθλο να το παινεύεσαι, αλλά ένιωσα πολύ καλά που έσπασα ότι κατάρα είχα επάνω μου όσον αφορά αυτό το τουρνουά. Επόμενος στόχος τώρα είναι να φτάσω στο τελικό τραπέζι του Women's Sunday!

Τέλος πάντων, έπαιξα και μερικά τουρνουά FPP τον περασμένο μήνα στα οποία κέρδισα περίπου 3 χιλιάδες δολάρια. Αυτό βοήθησε στο να μετριαστεί η χασούρα του Αυγούστου στα -2,2 χιλιάδες δολάρια αλλά και πάλι δεν ήταν καλός μήνας από άποψη αποτελεσμάτων.

Το θετικό σε όλο αυτό είναι ότι είμαι σε καλό δρόμο όσον αφορά τη βελτίωση των ικανοτήτων μου. Το διάβασμα είναι κομμάτι της καθημερινότητάς μου και έχω αλλάξει πολλά πράγματα στον τρόπο που παίζω (ελπίζω προς το καλύτερο). Επίσης, έβαλα τελικά μερικές ταμπέλες στον τοίχο κάτι που ο Αντρέ επέμενε να κάνω εδώ και πολύ καιρό, έτσι ώστε να έχω πιο γρήγορη πρόσβαση σε κάποιες πληροφορίες. Πέρα απ'αυτό, ανανέωσα όλες τις ταμπέλες που χρησιμοποιώ κάτι που λογικά θα βοηθήσει.

Με το WCOOP να έχει σχεδόν φτάσει λογικά θα παίξω πολύ αυτό το μήνα. Τώρα που έχουμε μπει για τα καλά σε ρυθμούς δουλειάς θα βλέπετε πιο συχνά νέα μου. Θα ανανεώνω πιο συχνά το μπλογκ μου για να σας ενημερώνω για το τι γίνεται καθ'όλη τη διάρκεια του WCOOP!

Πριν σας αφήσω όμως θα ήθελα να σας θυμίσω ότι αυτή την Κυριακή έχουμε το μηνιαίο Team Online freeroll. Είναι ένα τουρνουά που πάντα χαίρομαι να παίζω! Είναι διασκεδαστικό και μ'αρέσει να τα λέω μαζί σας και στα τραπέζια. Θα δώσω πέντε εισιτήρια ως συνήθως, οπότε αν θέλετε να κερδίσετε ένα αφήστε μου ένα σχόλιο κάτω από αυτό το post. Μπορεί να είναι πάνω σε ότι θέλετε, δεν θα σας βάλω περιορισμούς αυτή τη φορά, αλλά μην ξεχάσετε να μου αφήσετε το όνομα χρήστη σας έτσι ώστε να ξέρω σε ποιον να δώσω το εισιτήριο σε περίπτωση που κερδίσετε. Θα επιλέξω 5 νικητές στην τύχη την Παρασκευή στις 11.00 ώρα Λισσαβώνας.

Οι πιο πολλοί από εσάς που διαβάζετε το μπλογκ μάλλον έχετε ήδη κάνει καταθέσεις στην PokerStars, αν όμως δεν έχετε κάνει ή έχετε κάποιο γνωστό που τώρα ξεκινάει στο πόκερ μπορείτε να κάνετε την πρώτη σας κατάθεση με τον κωδικό "katerina289" και να έχετε 100% μπόνους (μέχρι $600) συν μόνιμη πρόσβαση στα Team Online freerolls για όσο υπάρχουν!

Καλή τύχη σε όλους και τα λέμε στα τραπέζια! :)

1 comment:

  1. Ελπιζω να ξεκουραστηκες λοιπον, καλο φθινοπωρο να εχουμε. id manos_1983 για το team online freeroll

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

Blockquote

Unordered List