Wednesday 12 March 2014

Ανακεφαλαίωση Φεβρουαρίου

Γεια σας!

Ο Φεβρουάριος ήταν ένας μήνας με πολλά σκαμπανεβάσματα, πιο πολλά απ'όσα συναντάει κανείς σ'ένα τραινάκι του λούνα παρκ. Όπως περιέγραψα και σ'ένα προηγούμενο post μου, μέσα στον Φεβρουάριο είχα και την χειρότερή μου μέρα. Αν το λάβουμε αυτό υπόψιν, τότε είμαι πολύ χαρούμενη με το γεγονός ότι κατάφερα να το γυρίσω και να λήξω τον Φεβρουάριο με ένα μικρό κέρδος.



Επίσης, είμαι ευχαριστημένη με τον αριθμό τουρνουά που έπαιξα. Οπότε ναι, δεν έγινε και κάτι ιδιαίτερα συνταρακτικό μέσα στο Φεβρουάριο (αν εξαιρέσουμε το συνταρακτικό σοκ που έπαθα μ'εκείνο τον καταποντισμό, αλλά αυτό ήταν αρνητικό οπότε δε το μετράμε!). Παρόλα αυτά, ήταν ο μήνας μέσα στον οποίο ανακοινώθηκε ότι έγινα μέλος της PokerStars Team Online, οπότε θεωρώ τον Φεβρουάριο έναν εξαιρετικό μήνα, ακόμη κι αν το χρηματικό κέρδος ήταν μικρό.

Μπορεί να προσέξατε ότι υπάρχει κάτι δίπλα στο όνομά μου στο παραπάνω screenshot. Αυτό με φέρνει στο επόμενο θέμα μου... Τα αστέρια του Sharkscope! Τις προάλλες έκανα μια έρευνα για μένα στο Sharkope, δε θυμάμαι πάνω σε τι ακριβώς, όταν το είδα: ένα ασημένιο αστεράκι δίπλα στο ψευδώνυμό μου! Έκανα κλικ επάνω του και είδα με ακόμα μεγαλύτερη έκπληξη ότι είχα μπει στο top 20 του leaderboard για τα περισσότερα κέρδη μέσα στο 2014 για τα τουρνουά hypers μεταξύ 37 και 100 δολλαρίων!



Κι όχι μόνο ήμουν στους καλύτερους 20, αλλά ήμουν και στη θέση νούμερο 14! Εντάξει, αυτό ήταν φοβερό! Δυστυχώς, έχασα το αστεράκι μερικές μέρες αργότερα. Το leaderboard για τα περισσότερα κέρδη συνεχώς αυξάνεται γιατί υπάρχουν άτομα που κερδίζουν όλο και περισσότερα χρήματα. Εγώ είχα κανα δυο κακές μέρες, πράγμα που με έβγαλε εκτός top 20. Όμως ακόμη και η σύντομη διαμονή μου στους 20 καλύτερους ήταν κάτι το θετικό. Αν μη τι άλλο, έπεσαν στην αντίληψή μου τα leaderboards και τώρα παρακολουθώ πιο στενά το τι γίνεται. Ακόμα κι αν δεν είμαι πλέον στους top 20, δεν είμαι και πολύ μακριά απ'το να τους φτάσω οπότε ίσως πάρω πίσω ένα απ'αυτά τα αστεράκια!

Περίπου μια βδομάδα αργότερα, είδα το αστέρι να εμφανίζεται ξανά δίπλα στο όνομά μου. Όταν έκανα κλικ επάνω του με πήγε σε ένα διαφορετικό leaderboard. Αυτή τη φορά δεν είχε να κάνει με τα κέρδη, αλλά με το μέτρημα. Όταν λέω μέτρημα, εννοώ το πόσα παιχνίδια έχει παίξει κανείς, οπότε εκεί θα βρείτε τα άτομα που παίζουν πιο πολύ απ'όλους.



Είμαι 20ή, αλλά πλησιάζω τον 19ο. Κι αυτό είναι ένα σκορ που όσο περνάει ο καιρός τόσο περισσότερο μεγαλώνει, οπότε είναι πιθανό να βγω εκτός top 20 αν πάρω μερικές μέρες ρεπό ή κάτι τέτοιο. Αλλά απ'την άλλη, το πόσα παιχνίδια παίζεις είναι κάτι το οποίο ελέγχεις απόλυτα, οπότε σίγουρα θα παρακολουθώ το συγκεκριμένο leaderboard στο μέλλον.

Και για να κλείσω αυτό το post με ένα ακόμη ευχάριστο νέο, χτες είχα μια απίστευτα καλή μέρα. Δεν ήταν η καλύτερη που είχα ποτέ, αλλά πλησίασε τουλάχιστον από άποψη buy-ins. Νομίζω ότι το ρεκόρ μου είναι γύρω στα 96 buy-ins μέσα σε μια μέρα και χτες κέρδισα 83. Τέλεια, αν μπορούσα να είμαι τόσο τυχερή κάθε μέρα όσο ήμουν χτες, τότε δε θέλω τίποτα άλλο από την καριέρα μου στο πόκερ, χαχα!



Αυτά προς το παρόν! Θα τα πούμε σύντομα με ένα καινούριο post. Μέχρι τότε, σας εύχομαι να έχετε τρελή τύχη στα τραπέζια! :)

4 comments:

  1. καλησπερα κατερινα οραιο το blog σου συγχαρητηρια και στην επιτυχια σου να μπεις στην ομαδα του pokerstars σου ευχομαι τα καλυτερα και ενα blog γεματο επιτυχιες!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γεια σου Νίκο! Σ'ευχαριστώ πολύ! :)

      Delete
  2. Απίθανες διακυμάνσεις και πραγματική νοοτροπία νικητή. Οι περισσότεροι όταν θα έφταναν στο σημείο -2500 ή θα τα παρατούσαν ή θα έχαναν άλλα τόσα λόγω tilt...
    Τι bankroll management κάνεις Κατερίνα;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εντάξει, σίγουρα δεν είναι εύκολο να χάνεις αλλά είναι κι αυτό μέσα στο παιχνίδι οπότε το παλεύω. Γενικά προσπαθώ να έχω 100 buy-ins τουλάχιστον, αλλά το bankroll management είναι ένα θέμα που σηκώνει πολλή κουβέντα. Ίσως πρέπει να αφιερώσω ένα blog post σ'αυτό μόνο...

      Delete

Note: only a member of this blog may post a comment.

Blockquote

Unordered List