Tuesday 20 May 2014

Κατάσταση Μετα-SCOOP

Γεια σας!

Όλοι το ξέραμε ότι θα ερχόταν αυτή η μέρα... Το SCOOP τελείωσε. Απ'τη μια στεναχωριέμαι γιατί το SCOOP είναι για έναν online παίκτη πόκερ ότι είναι τα Χριστούγεννα για ένα πεντάχρονο παιδί. Από την άλλη όμως, χαίρομαι που τελείωσε γιατί οι ρυθμοί δουλειάς ήταν αρκετά εντατικοί. Όπως και να 'χει, ελπίζω να επωφεληθήκατε στο έπακρο από αυτή την περίοδο και να αυξήσατε το κεφάλαιό σας!

Δεν θέλω να κάνω συνολική ανακεφαλαίωση του SCOOP, γιατί έκανα ένα post την περασμένη εβδομάδα οπότε έχετε ήδη μια ιδέα για τα αποτελέσματά μου μέχρι εκείνο το σημείο. Σήμερα θα επικεντρωθώ στο τι έγινε μετά το τελευταίο μου post. Είπα ότι δεν σκόπευα να παίξω κάποιο από τα τουρνουά του SCOOP, αλλά τελικά έπαιξα μερικά (συμπεριλαμβανομένου και του Main Event - Low). Δυστυχώς τα MTTs δεν πήγαν και πολύ καλά αυτό το μήνα και δεν πήρα κάποιο έπαθλο οπότε δε θα επεκταθώ στο συγκεκριμένο θέμα.

VPPs

Όπως θα θυμάστε, αυτό το μήνα προσπαθώ να καταρρίψω το προσωπικό μου ρεκόρ σε VPPs και στοχεύω στους 50 χιλιάδες πόντους. Τώρα είμαι στα... 33.600 VPPs! Ακούγεται πολύ καλό, έχω κάνει παραπάνω απ'τα μισά και μου μένουν ακόμα δύο εβδομάδες αυτό το μήνα. Παρόλα αυτά, η τελευταία μέρα του SCOOP ήταν προχτές και δεν είμαι σίγουρη για το τι να περιμένω από άποψη κίνησης από δω και στο εξής. Φαντάζομαι ότι θα υπάρχουν λιγότερα διαθέσιμα παιχνίδια, αλλά το πόσα ακριβώς... Κανείς δε μπορεί να το προβλέψει. Έχοντας αυτό υπόψιν, προσπάθησα να πιέσω λίγο παραπάνω τον εαυτό μου κατά τη διάρκεια του SCOOP. Ο ημερήσιος στόχος μου ήταν στα 2.500 VPPs. Από δω και πέρα πρέπει να κάνω 1.400 πόντους την ημέρα για να επιτύχω το μηνιαίο στόχο μου. Είναι σημαντικά λιγότερο, αλλά αν παίζω 3 με 4 τραπέζια το μεγαλύτερο κομμάτι της μέρας δεν είμαι σίγουρη για το αν θα είναι αρκετό. Οπότε και πάλι, καταλήγουμε στο ότι θα εξαρτηθεί από το πόσο συχνά θα μπορώ να παίζω 12 τραπέζια. Θα δούμε πως θα πάει.


Supernova

Το περασμένο Σάββατο λοιπόν έφτασα τα 100.000 VPPs για τη χρονιά, που σημαίνει ότι ανανέωσα το Supernova status για το 2014! Αυτή είναι η τρίτη μου χρονιά ως Supernova. Την πρώτη φορά, το έφτασα στα τέλη Δεκεμβρίου. Τη δεύτερη φορά, το έκανα γύρω στα τέλη Οκτωβρίου. Το να φτάσω το  Supernova το Μάιο είναι σίγουρα βελτίωση για μένα! Στην αρχή αυτής της χρονιάς σκεφτόμουν ότι θα πάω για 200 χιλιάδες VPPs μέσα στο 2014. Τώρα... Δεν είμαι σίγουρη. Έχω αρχίσει και γλυκοκοιτάζω τους 300 χιλιάδες πόντους και το χρηματικό βραβείο που σου δίνουν. Μάλλον θα πρέπει να αποφασίσω σχετικά σύντομα ποιο δρόμο θέλω να πάρω.

Αποτελέσματα

Αυτή η εβδομάδα δεν ήταν και τόσο καλή όσο θα ήθελα όσον αφορά τα αποτελέσματα, αλλά υποθέτω ότι δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα. Απ'την άλλη πάλι, δεν ήταν και κακή εβδομάδα και με το ποσό που ξόδεψα στο rake μπορώ να πω ότι είμαι αρκετά ευχαριστημένη.



Καθημερινή Ζωή

Δεν είμαι και πολύ περήφανη για το επόμενο θέμα που θα συζητήσω, αλλά αν είναι να μοιράζομαι μαζί σας τα πιο γκλαμουράτα κομμάτια του να είσαι επαγγελματίας παίκτης πόκερ (όπως τα ταξίδια κ.τ.λ.), τότε θεωρώ σωστό να μοιράζομαι και τις όχι και τόσο γκλαμουράτες στιγμές. Ήξερα ότι το καθημερινό μου πρόγραμμα θα έπρεπε να υποστεί ορισμένες αλλαγές αυτό το μήνα έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του SCOOP και του μηνιαίου στόχου μου, αλλά δεν ήξερα μέχρι που θα έφτανα.

Ξεκίνησα με κάτι πολύ απλό: έκοψα τη γυμναστική. Χρειάζομαι μισή ώρα για να πάω στη σχολή χορού και άλλη μισή για να γυρίσω. Βάλε και τις δύο ώρες που κρατάει το μάθημα... Να σου αμέσως ένα τρίωρο! Υπερβολικά πολύς χρόνος για να τον περάσω μακριά από τα τραπέζια πόκερ σε ένα απόγευμα που είναι γεμάτο από δράση SCOOP. Επομένως ο χορός αναβλήθηκε επ' αόριστον.

Προφανώς άρχισα να περνάω πολύ περισσότερες ώρες μπροστά απ'τον υπολογιστή απ'ότι συνήθως. Σύντομα, άρχισα να περνάω ολόκληρη τη μέρα. Αν παίξω 9 ώρες μέσα σε μια μέρα, αυτό μάλλον σημαίνει ότι ουσιαστικά πέρασα ολόκληρη τη μέρα δουλεύοντας. Δεν παίζω ποτέ πάνω από δύο συνεχόμενες ώρες, οπότε αυτό σημαίνει τέσσερα διαλείμματα. Ας πούμε μισή ώρα το κάθε διάλειμμα και αυτό είναι! Πουφ, πάει η μέρα, έφυγε!

Επίσης, άρχισα να μένω ξύπνια μέχρι αργά. Κάθε βράδυ θα έμενα ξύπνια για λίγο παραπάνω απ'ότι το προηγούμενο. Πριν καλά καλά το καταλάβω, δεν έφτιαχνα εγώ το πρόγραμμά μου. Η κίνηση στα τραπέζια το καθόριζε. Αν δεν υπάρχει κίνηση στις 11.00 το πρωί τότε είναι μια καλή ώρα για ύπνο, αλλά αν τα παιχνίδια είναι φοβερά στις 2.00 το ξημέρωμα τότε αυτή είναι καλή ώρα για δουλειά. Πρόγραμμα βρυκόλακα κανονικότατα!

Αφού περνούσα το μεγαλύτερο κομμάτι της μέρας μου (και από ένα σημείο κι έπειτα της νύχτας μου) δουλεύοντας, ήμουν πολύ κουρασμένη για να κάνω οτιδήποτε άλλο εκτός από το να δω τηλεόραση τις ώρες που δεν έπαιζα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μείνουν πίσω οι δουλειές του σπιτιού. Μπορεί να σας ακούγεται κοινότοπο, αλλά είναι πολύ σημαντικό. Πρώτα, αρχίσαμε να παραγγέλνουμε απ'έξω αντί να τρώμε μαγειρευτό φαγητό. Μετά, άρχισαν να μαζεύονται στοίβες από πιάτα και ποτήρια στο πάγκο της κουζίνας. Ύστερα είχαμε το διαρκώς αυξανόμενο βουνό από άπλυτα. Είπα να βγάλω καμιά φωτογραφία για να σας δείξω την κατάσταση του νοικοκυριού μου κατά τη διάρκεια του SCOOP, αλλά μετά λέω άσε. Νομίζω όμως ότι το πιάσατε το νόημα.

Διατροφή

Το τελευταίο σαββατοκύριακο ήταν αρκετά τραγικό από άποψη lifestyle. Δεν μπορούσα να σηκωθώ πριν τη μία το μεσημέρι, πράγμα απολύτως φυσιολογικό για κάποιον που πάει για ύπνο στις 6.00, και ως αποτέλεσμα οι ώρες των γευμάτων μου είχαν γίνει άνω κάτω. Ήμουν εξ'ολοκλήρου αφοσιωμένη στο να παίξω όλα τα καλά παιχνίδια και δεν με απασχολούσε και τόσο το τι έτρωγα. Απλά άρπαζα κάτι γρήγορο απ' την κουζίνα όποτε ένιωθα ότι πεινάω και αυτό ήταν όλο. Το Σάββατο το βράδυ συνειδητοποίησα ότι έπινα χυμό καρότο αφού είχα πρώτα μασουλήσει κάμποσα καρότα. Παράξενος συνδυασμός, δε νομίζετε; Επίσης, μιας και οι ώρες των γευμάτων μου ήταν εκτός των ωρών που θεωρούνται φυσιολογικές σ'αυτή τη χώρα, δε μπορούσα να παραγγείλω απ'έξω. Την Κυριακή το βράδυ θυμήθηκα ότι δεν είχα φάει ούτε ένα ζεστό πιάτο φαγητό ολόκληρο το σαββατοκύριακο.

Υγιεινή ψύχωση με τα καρότα

Μη το πάρετε στραβά όλο αυτό, έτρωγα και δεν είμαι τόσο χαζή ώστε να θέσω σε κίνδυνο την υγεία μου. Έτρωγα σε τακτά χρονικά διαστήματα και είχα μπουκαλάκια με νερό κοντά μου όσο καθόμουν στον υπολογιστή για να μην αφυδατώνομαι. Απλά το είδος φαγητού που κατανάλωνα περιοριζόταν σε ωμά λαχανικά (ως σνακ ή σε σαλάτα), γιαούρτια, τοστ ζαμπόν-τυρί ή καμιά από τις σούπες που είχα στο ψυγείο στην καλύτερη των περιπτώσεων. Γενικά, πράγματα που μπορούσα να ετοιμάσω σε λιγότερο από 5 λεπτά και να φάω με το ένα χέρι ενώ με το άλλο έκανα κλικ με το ποντίκι. Ας πούμε ότι ήμουν σε φάση επιβίωσης και δεν με απασχολούσε το να απολαύσω το φαγητό που τρώω. Το πιο ανθυγιεινό πράγμα που έφαγα ήταν ένα σακουλάκι πατατάκια αφού σταμάτησα να παίζω την Κυριακή. Κι αυτό το έφαγα μόνο γιατί μου τη βίδωσε να φάω κάτι πιο γευστικό.

Ακόμη προσπαθώ να συνέλθω από τις όχι και τόσο καλές συνήθειές μου. Νομίζω ότι μέχρι αύριο το ωράριο ύπνου μου θα έχει επανέλθει στα φυσιολογικά και σύντομα θ'ακολουθήσει και το πρόγραμμα διατροφής (τώρα τρώω για απογευματινό ότι περίσσεψε από τα μεσημεριανά μακαρόνια ενώ παράλληλα πίνω και το καφεδάκι μου οπότε δεν μπορώ να πω ότι το έχω στρώσει ακόμα!). Όπως και να χει, μου μένουν άλλα 14.000 VPPs για αυτό το μήνα οπότε δεν έχω την πολυτέλεια ενός παρατεταμένου διαλείμματος για να συνέλθω από τη φρενίτιδα του SCOOP. Μου έδωσα ρεπό χτες και σήμερα κοιμήθηκα μέχρι αργά το πρωί, οπότε ήδη νιώθω πολύ καλύτερα. Δεν είμαι σίγουρη για το αν θα παίξω πόκερ σήμερα, αλλά αύριο σίγουρα θα επιστρέψω στα τραπέζια. Θα σας δω εκεί!

Προς το παρόν σας αφήνω, λέω να πάω να βάλω καμιά μπουγάδα και να μαγειρέψω...

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Blockquote

Unordered List